„Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Giżycka Ochrona Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (zwana dalej administratorem danych) z siedzibą w Giżycku przy ul Warszawskiej 41 której reprezentantem jest Prezes Zarządu
Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o. o. sprawuje Inspektor Ochrony Danych: Marek Czechowski– email: iod.outsourcing@gmail.com
Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu rozpatrzenia wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Pani /Pana dane osobowe:
będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,
nie będą wykorzystywane w celu profilowania.
Giżycka Ochrona Zdrowia Sp. z o. o. nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego.
Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania.
Przysługuje także Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 ul. Stawki 2, Warszawa
Podane przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne, gdyż wynika to z przepisów Działu VIII Kodeku Postępowania Administracyjnego oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.”
RZECZNIK PRAW PACJENTA :
Ogólnopolska bezpłatna infolinia
Rzecznika Praw Pacjenta: 800 - 190 - 590
czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
sekretariat@bpp.gov.pl
Skargi i wnioski rozpatrywane są w Wydziale Obsługi Klientów NFZ WARMIŃSKO-MAZURSKI
ul. Żołnierska 16
10-561 Olsztyn
Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 190 590
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek 8.00 -16.00
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025