Złożenie skargi

KLAUZULA INFORMACYJNA

SKARGI /WNIOSKI

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest

Giżycka Ochrona Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (zwana dalej administratorem danych) z siedzibą w Giżycku przy ul Warszawskiej 41 której reprezentantem jest Prezes Zarządu

Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Giżyckiej Ochronie Zdrowia Sp. z o. o. sprawuje Inspektor Ochrony Danych: Marek Czechowski– email: iod.outsourcing@gmail.com

Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystywane w celu rozpatrzenia wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Pani /Pana dane osobowe:

  • będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,

  • nie będą wykorzystywane w celu profilowania.

Giżycka Ochrona Zdrowia Sp. z o. o. nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego.

Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji sprawy, a następnie archiwizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania.

Przysługuje także Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 ul. Stawki 2, Warszawa

Podane przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne, gdyż wynika to z przepisów Działu VIII Kodeku Postępowania Administracyjnego oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. W przypadku nie podania danych nie będzie możliwe rozpatrzenie wniesionej/wniesionego przez Panią/Pana skargi/wniosku.”

 

Skargi i Wnioski

RZECZNIK PRAW PACJENTA :

Ogólnopolska bezpłatna infolinia
Rzecznika Praw Pacjenta:
800 - 190 - 590
czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa


Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
sekretariat@bpp.gov.pl

 

Informacja w sprawie składania i rozpatrywania skarg i wniosków

Skargi i wnioski rozpatrywane są w Wydziale Obsługi Klientów NFZ WARMIŃSKO-MAZURSKI

ul. Żołnierska 16

10-561 Olsztyn

Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 190 590

Godziny pracy:

  • poniedziałek – piątek  8.00 -16.00

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 maja 2021 07:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marzena Wojnowska
Ilość wyświetleń: 274
24 maja 2021 07:30 (Agnieszka Szewczyk) - Zmiana treści zakładki.
24 maja 2021 07:09 (Marzena Wojnowska) - Dodanie nowej zakładki.