Przyjmowanie i załatwianie spraw

 

Korespondencja nadsyłana do Szpitala odnotowywana jest w Rejestrze Przesyłek Wpływających, następnie kierowana przez Prezesa Szpitala do odpowiednich jednostek/komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia.

Korespondencja wychodząca podlega ewidencjonowaniu w Rejestrze Przesyłek Wychodzących.

Skargi i wnioski mogą być składane w formie ustnej lub pisemnej na druku "Protokół przyjęcia skargi/wniosku" dostępnym w zakładce "Skargi i wnioski".

W formie pisemnej skargi i wnioski przyjmowane są w Sekretariacie Szpitala we wszystkie dni robocze w godzinach od 8.00 do 14:00.

W sprawie wyjaśnień dotyczących złożonych skarg i wniosków należy kontaktować się z sekretariatem, który przekierowuje do odpowiedniej osoby zajmującej się danym tematem.

Wyjaśnień dotyczących świadczeń medycznych udzielają ordynatorzy oddziałów/lekarze kierujący oddziałami lub Dyrektor ds. Lecznictwa.

Istnieje możliwość osobistego umówienia się z Prezesem Szpitala w celu załatwienia zgłoszonej sprawy po wcześniejszym ustaleniu konkretnego terminu spotkania z Sekretariatem szpitala.

Organizację pracy poszczególnych komórek organizacyjnych określają Regulamin Organizacyjny i Regulamin Pracy.

Informację o stanie załatwiania wniesionej sprawy można uzyskać pod numerem telefonu:

Sekretariat szpitala tel. 87/429-66-01

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 maja 2021 10:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marzena Wojnowska
Ilość wyświetleń: 1165
29 listopada 2024 13:27 (Marzena Wojnowska) - Zmiana treści zakładki.
06 września 2024 14:07 (Marzena Wojnowska) - Zmiana treści zakładki.
06 września 2024 14:03 (Marzena Wojnowska) - Zmiana treści zakładki.