Korespondencja nadsyłana do Szpitala odnotowywana jest w Rejestrze Przesyłek Wpływających, następnie kierowana przez Prezesa Szpitala do odpowiednich jednostek/komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia.
Korespondencja wychodząca podlega ewidencjonowaniu w Rejestrze Przesyłek Wychodzących.
Skargi i wnioski mogą być składane w formie ustnej lub pisemnej na druku "Protokół przyjęcia skargi/wniosku" dostępnym w zakładce "Skargi i wnioski".
W formie pisemnej skargi i wnioski przyjmowane są w Sekretariacie Szpitala we wszystkie dni robocze w godzinach od 8.00 do 14:00.
W sprawie wyjaśnień dotyczących złożonych skarg i wniosków należy kontaktować się z sekretariatem, który przekierowuje do odpowiedniej osoby zajmującej się danym tematem.
Wyjaśnień dotyczących świadczeń medycznych udzielają ordynatorzy oddziałów/lekarze kierujący oddziałami lub Dyrektor ds. Lecznictwa.
Istnieje możliwość osobistego umówienia się z Prezesem Szpitala w celu załatwienia zgłoszonej sprawy po wcześniejszym ustaleniu konkretnego terminu spotkania z Sekretariatem szpitala.
Organizację pracy poszczególnych komórek organizacyjnych określają Regulamin Organizacyjny i Regulamin Pracy.
Informację o stanie załatwiania wniesionej sprawy można uzyskać pod numerem telefonu:
Sekretariat szpitala tel. 87/429-66-01
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025