terminy obowiązujące w przypadku załatwienia skargi/wniosku

-Organ właściwy do rozpatrzenia skargi/wniosku powinien załatwić sprawę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

-Posłowie na Sejm, senatorowie i radni, którzy wnieśli skargę we własnym imieniu albo przekazali do załatwienia skargę innej osoby, powinni być zawiadomieni o sposobie załatwienia skargi, a gdy jej załatwienie wymaga zebrania dowodów, informacji lub wyjaśnień – najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia albo przekazania.

-Powyższe terminy liczy się od daty wpływu skargi/wniosku bezpośrednio do Giżyckiej Ochrony Zdrowia Sp. z o.o. właściwej do załatwienia sprawy.

WAŻNE:

W przypadku kiedy z treści skargi/wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego skargę/wniosek do złożenia - w terminie siedmiu dni od dnia otrzymania wezwania - wyjaśnienia lub uzupełnienia   z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi/wniosku bez rozpoznania.

  • W razie niemożności załatwienia skargi/wniosku organ właściwy powinien zawiadomić o tym wnoszącego, wskazując nowy termin jej załatwienia sprawy oraz podając przyczyny zwłoki.

-W przypadku, gdy Giżycka Ochrona Zdrowia Sp. z o.o. wskazana przez skarżącego jako adresat – nie jest właściwa do jej rozpatrzenia, obowiązana jest niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 7 dni, przekazać ją właściwemu organowi, zawiadamiając równocześnie o tym skarżącego, albo wskazać mu właściwy organ.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 maja 2021 07:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marzena Wojnowska
Ilość wyświetleń: 286
24 maja 2021 07:26 (Agnieszka Szewczyk) - Zmiana treści zakładki.
24 maja 2021 07:08 (Marzena Wojnowska) - Dodanie nowej zakładki.