podstawa prawna

Procedura przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w GOZ realizowana jest w oparciu o:

  • art. 63 Konstytucji RP (Dz. U. z 1997 r. Nr 78, poz. 483);

  • Dział VIII kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1257).

  • rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).

 

W ujęciu ogólnym przedmiotem SKARGI w rozumieniu art. 227 kpa mogą być kwestie dotyczące zaniedbań, nienależytego wykonywania zadań, przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw przez pracowników GOZ

 

Przedmiotem WNIOSKU w rozumieniu art. 241 kpa mogą być sprawy ulepszenia oraz usprawnienia pracy bądź inicjatywy, zmierzające do lepszego zaspokojenia potrzeb i oczekiwań społeczności lokalnych.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 maja 2021 07:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marzena Wojnowska
Ilość wyświetleń: 275
24 maja 2021 07:24 (Agnieszka Szewczyk) - Zmiana treści zakładki.
24 maja 2021 07:08 (Marzena Wojnowska) - Dodanie nowej zakładki.